ponedeljak, 1. novembar 2010.

32 načina za korišćenje Facebook-a u poslovne svrhe

Facebook, globalni fenomen i najveća internet mreža za druženja, osim socijalnih karakteristika, takođe može biti korišćen kao vrlo efikasan poslovni alat.
Ova online mreža odlična je za marketing vašeg proizvoda ili usluge, objavljivanje vijesti i konekciju sa svojim korisnicima.
 
Donosimo 32 načina za korišćenje Facebook-a u poslovne svrhe:
  1. Otvorite svoj profil kako biste počeli sa izgradnjom povjerenja.
  2. Otvorite svoj poslovni nalog na Facebook-u, ukoliko već nemate.
  3. Obavezno prije korišćenja sajta pročitajte osnovna Pravila Facebook-a.
  4. Instalirajte aplikacije koje će integrisati članke sa Vašeg bloga i naloga na drugim online društvenim mrežama na Vaš Facebook profil (budite oprezni ako povežete Twitter sa Facebook-om, jer bi poruke sa ove mreže mogle da "zaguše" profil
  5. Postavite svoja lična podešavanja u okviru stranice Podešavanja.
  6. Kreirajte liste kontakata "Posao", "Prijatelji" i "Limitirani profili" zbog zaštite svoje privatnosti.
  7. Postavite svoje profesionalne ili poslovne uobičajene fotografije kako biste upoznali korisnike sa svojim brendom.
  8. Ograničite poslovnim kontaktima pristup ličnim fotografijama.
  9. Postavite informacije o prijavi na newslettere u okviru svog profila.

Konektovanje i razmjena informacija sa drugim korisnicima

  1. Odaberite svoj Vanity URL kako bi Vas korisnici lakše pronalazili.
  2. Link ka profilu na Facebook-u dodajte u okviru svog e-mail potpisa i na drugim promotivnim materijalima (kartice, itd.)
  3. Objavljujte vijesti iz svoje firme na svom Facebook-zidu. Fokusirajte se na poslovne aktivnosti, kao što su "Rad sa ABC kompanijom na redizajnu svog websajta".
  4. Podjelite korisne članke i linkove ka prezentacijama i izvorima na webu koji bi mogli interesovati Vaše korisnike na svom Zidu, kako biste izgradili kredibilitet.
  5. Kombinujte Facebook sa ostalim alatima društvenih mreža, kao što je Twitter. Npr., ako neko upita na Twitteru, možete detaljno odgovoriti u okviru članka bloga i linkovati na Facebooku.
  6. Prije poslovnog putovanja, provjerite svoje kontakte i lokacije kako biste se sastali sa korisnicima u mjestu gdje odlazite.
  7. Pretražite prospekte i informacije prije sastanaka ili kontaktiranja.
  8. Uvezite e-mail kontakte iz svog e-mail klijenta za pronalaženje više konekcija.
  9. Koristite Find Friends kako biste pronašli korisnike koje poznajete i proširili svoju mrežu kontakata.
  10.  "Špijunirajte" kontakte svojih prijatelja kako biste proširili svoju listu.
  11. Pronađite eksperte u svojoj oblasti poslovanja i pozovite ih kao goste na svom blogu ili govornike na nekom poslovnom događaju.
  12. Postavljajte informacije o sniženjima cijena svojih proizvoda i usluga.
  13. Postavljajte informacije o istraživanjima ili statističkim podacima kako biste povećali kredibilitet.
  14. Koristite Facebook Connect kako biste dodali funkcije ove online društvene mreže na svoj sajt.
  15. Koristite Suggest Friends i pomažite svojim kolegama, kako biste izgradili povjerenje.
  16. Reklamirajte se na Facebook-u.
  17. Koristite Facebook Beacon za promociju svojih tekstova i vijesti iz Vaše kompanije.

Otvaranje Facebook Grupe ili Stranice

  1. Pokrenite Facebook grupu ili stranicu za proizvod, brend ili Vaše poslovanje. Ukoliko češće objavljujete informacije ili vijesti, preporučujemo obavezno otvaranje Facebook stranice jer se može povezati s blogom.
  2. Upišite osnovne informacije u okviru Grupe ili Stranice kao što su naziv firme, prijave na newsletter i link ka blogu.
  3. Objavljujte informacije o nadolazećim događajima, uključujući webinare, konferencije i druge poslovne programe koje će neko iz Vaše kompanije prezentovati.
  4. Redovno objavljujte informacije na Grupi ili Stranici, kao i odgovore na najčešća pitanja.
  5. Učlanjujte se u okviru Grupa i stranica koje su povezane ili su iz oblasti poslovanja kojom se bavite.
  6. Koristite pretragu za pronalaženje Grupa i Stranica koje su povezane sa Vašom oblasti poslovanja, lokacijom ili karijerom.

Нема коментара:

Постави коментар