Facebook, globalni fenomen i najveća internet mreža za druženja, osim socijalnih karakteristika, takođe može biti korišćen kao vrlo efikasan poslovni alat.
Ova online mreža odlična je za marketing vašeg proizvoda ili usluge, objavljivanje vijesti i konekciju sa svojim korisnicima.
Donosimo 32 načina za korišćenje Facebook-a u poslovne svrhe:
- Otvorite svoj profil kako biste počeli sa izgradnjom povjerenja.
- Otvorite svoj poslovni nalog na Facebook-u, ukoliko već nemate.
- Obavezno prije korišćenja sajta pročitajte osnovna Pravila Facebook-a.
- Instalirajte aplikacije koje će integrisati članke sa Vašeg bloga i naloga na drugim online društvenim mrežama na Vaš Facebook profil (budite oprezni ako povežete Twitter sa Facebook-om, jer bi poruke sa ove mreže mogle da "zaguše" profil
- Postavite svoja lična podešavanja u okviru stranice Podešavanja.
- Kreirajte liste kontakata "Posao", "Prijatelji" i "Limitirani profili" zbog zaštite svoje privatnosti.
- Postavite svoje profesionalne ili poslovne uobičajene fotografije kako biste upoznali korisnike sa svojim brendom.
- Ograničite poslovnim kontaktima pristup ličnim fotografijama.
- Postavite informacije o prijavi na newslettere u okviru svog profila.
Konektovanje i razmjena informacija sa drugim korisnicima
- Odaberite svoj Vanity URL kako bi Vas korisnici lakše pronalazili.
- Link ka profilu na Facebook-u dodajte u okviru svog e-mail potpisa i na drugim promotivnim materijalima (kartice, itd.)
- Objavljujte vijesti iz svoje firme na svom Facebook-zidu. Fokusirajte se na poslovne aktivnosti, kao što su "Rad sa ABC kompanijom na redizajnu svog websajta".
- Podjelite korisne članke i linkove ka prezentacijama i izvorima na webu koji bi mogli interesovati Vaše korisnike na svom Zidu, kako biste izgradili kredibilitet.
- Kombinujte Facebook sa ostalim alatima društvenih mreža, kao što je Twitter. Npr., ako neko upita na Twitteru, možete detaljno odgovoriti u okviru članka bloga i linkovati na Facebooku.
- Prije poslovnog putovanja, provjerite svoje kontakte i lokacije kako biste se sastali sa korisnicima u mjestu gdje odlazite.
- Pretražite prospekte i informacije prije sastanaka ili kontaktiranja.
- Uvezite e-mail kontakte iz svog e-mail klijenta za pronalaženje više konekcija.
- Koristite Find Friends kako biste pronašli korisnike koje poznajete i proširili svoju mrežu kontakata.
- "Špijunirajte" kontakte svojih prijatelja kako biste proširili svoju listu.
- Pronađite eksperte u svojoj oblasti poslovanja i pozovite ih kao goste na svom blogu ili govornike na nekom poslovnom događaju.
- Postavljajte informacije o sniženjima cijena svojih proizvoda i usluga.
- Postavljajte informacije o istraživanjima ili statističkim podacima kako biste povećali kredibilitet.
- Koristite Facebook Connect kako biste dodali funkcije ove online društvene mreže na svoj sajt.
- Koristite Suggest Friends i pomažite svojim kolegama, kako biste izgradili povjerenje.
- Reklamirajte se na Facebook-u.
- Koristite Facebook Beacon za promociju svojih tekstova i vijesti iz Vaše kompanije.
Otvaranje Facebook Grupe ili Stranice
- Pokrenite Facebook grupu ili stranicu za proizvod, brend ili Vaše poslovanje. Ukoliko češće objavljujete informacije ili vijesti, preporučujemo obavezno otvaranje Facebook stranice jer se može povezati s blogom.
- Upišite osnovne informacije u okviru Grupe ili Stranice kao što su naziv firme, prijave na newsletter i link ka blogu.
- Objavljujte informacije o nadolazećim događajima, uključujući webinare, konferencije i druge poslovne programe koje će neko iz Vaše kompanije prezentovati.
- Redovno objavljujte informacije na Grupi ili Stranici, kao i odgovore na najčešća pitanja.
- Učlanjujte se u okviru Grupa i stranica koje su povezane ili su iz oblasti poslovanja kojom se bavite.
- Koristite pretragu za pronalaženje Grupa i Stranica koje su povezane sa Vašom oblasti poslovanja, lokacijom ili karijerom.
Нема коментара:
Постави коментар